Aantal berichten : 47 Registratiedatum : 18-01-10 Leeftijd : 31
Onderwerp: Re: MoonWalker (raven) wil terug la joine ma jan 25, 2010 8:40 pm
maar weet jij wat die in verleden allemaal heeft gedaan ? nhee dus zow dus maar by illuminati bezig houden !! NHe
Snit
Aantal berichten : 19 Registratiedatum : 17-01-10
Onderwerp: Re: MoonWalker (raven) wil terug la joine ma jan 25, 2010 9:00 pm
Bamske schreef:
maar weet jij wat die in verleden allemaal heeft gedaan ? nhee dus zow dus maar by illuminati bezig houden !! NHe
Jh kan ik allemaal ni wete. En ng its, dit is een open forum, toegankelijk voor iedereen. Dus als k mij hier wil bemoeie is da mijn zaak. Moet jij niet op beginne zage. En als je daar een probleem mee hebt zgt t dan recht in men gezicht!!
pinkhawk
Aantal berichten : 115 Registratiedatum : 18-01-10
Onderwerp: Re: MoonWalker (raven) wil terug la joine ma jan 25, 2010 9:04 pm
DAMES take it easy ja? en ja louis is m'n leraar :p hij heeft me vandaag nog bijles gegeven :p e louis (kusje) XD haah
Onderwerp: Re: MoonWalker (raven) wil terug la joine ma jan 25, 2010 11:28 pm
ja dudes relax!!! moonwalk maar wat meeeeee!!!!!!!
Bamske
Aantal berichten : 47 Registratiedatum : 18-01-10 Leeftijd : 31
Onderwerp: Re: MoonWalker (raven) wil terug la joine vr jan 29, 2010 7:07 pm
Citaat :
Bamske schreef: maar weet jij wat die in verleden allemaal heeft gedaan ? nhee dus zow dus maar by illuminati bezig houden !! NHe
Jh kan ik allemaal ni wete. En ng its, dit is een open forum, toegankelijk voor iedereen. Dus als k mij hier wil bemoeie is da mijn zaak. Moet jij niet op beginne zage. En als je daar een probleem mee hebt zgt t dan recht in men gezicht!!
Je moet niet beginne te zeiken zeg het in mij gezicht , Want Je weet dingen niet in verleden dus how je bek en Ga Css spelen uil Of wah ben jij de man hier ?
Snit
Onderwerp: Re: MoonWalker (raven) wil terug la joine vr jan 29, 2010 8:01 pm
Bamske schreef:
Citaat :
Bamske schreef: maar weet jij wat die in verleden allemaal heeft gedaan ? nhee dus zow dus maar by illuminati bezig houden !! NHe
Je moet niet beginne te zeiken zeg het in mij gezicht , Want Je weet dingen niet in verleden dus how je bek en Ga Css spelen uil Of wah ben jij de man hier ?
gebt wel ne grote mond vo zo een klein manneke zeh bamske. Ik durf te wedde da ge irl nx durft doen tege me. Dus kzou maar ni beginne uit te pakke. Want ik geef gwn mijn mening, als je daar niet tege kan zit je denk ik op de verkeerde plaats. Moet je in geen clan gaan zitte. EN als ge ng its te zegge ebt tege mij zeg da dan als ik op de server zit of alsk op ts zit Zwak manneke. Echt waar, ge zijt echt ne lame boy en ge weet t!!
Onderwerp: Re: MoonWalker (raven) wil terug la joine vr jan 29, 2010 8:11 pm
--- topic closed ---
reden : er komt ruzie van, vergeet gewoon dit topic, we willen geen ruzie in de clan !
Snit
Onderwerp: Re: MoonWalker (raven) wil terug la joine vr jan 29, 2010 8:27 pm
kwil geen ruzie make Ghost, verrevan Maar ik kan het gewoon niet af dat er zo van die gasten zijn die denke da ze het zijn op css maar irl nx betekene. En als ze dan ng s gaan uitpakke tege mij laat k mij ni doen.