Onderwerp: Re: MoonWalker (raven) wil terug la joine zo jan 24, 2010 9:11 pm
hij heeft een deel van mijn naam afgepakt die moonwalker !!!!!!!!
Bamske
Aantal berichten : 47 Registratiedatum : 18-01-10 Leeftijd : 31
Onderwerp: Re: MoonWalker (raven) wil terug la joine zo jan 24, 2010 9:15 pm
Mag ik mijn eige vrienden kiezen???:?
pinkhawk
Aantal berichten : 115 Registratiedatum : 18-01-10
Onderwerp: Re: MoonWalker (raven) wil terug la joine zo jan 24, 2010 9:29 pm
allé dan omdat hij zijt :p
Snit
Aantal berichten : 19 Registratiedatum : 17-01-10
Onderwerp: Re: MoonWalker (raven) wil terug la joine ma jan 25, 2010 12:53 am
Kmoet me hier mss niet mee moeie maar doe het tg :p (nx me het joine van raven zelf)
Maar ik vind het belachelijk dat bamske en borrie zo doen van wij, vriende?? Toen die vroeger in POD en LA zat dede jullie wss alle 2 daar vriendelijk tege, en wss beschouwden jullie hem als een vriend of tg zoiets... Dan moet je nu niet lelijk gaan doen tegen hem als hij jullie beschouwd als zijn vrienden van vroeger in de clan.
Maar dat is mijn mening, ik vond gwn dat ik dit even moest melden omdat k r mij aan stoorde.
Onderwerp: Re: MoonWalker (raven) wil terug la joine ma jan 25, 2010 9:15 am
Snit schreef:
Kmoet me hier mss niet mee moeie maar doe het tg :p (nx me het joine van raven zelf)
Maar ik vind het belachelijk dat bamske en borrie zo doen van wij, vriende?? Toen die vroeger in POD en LA zat dede jullie wss alle 2 daar vriendelijk tege, en wss beschouwden jullie hem als een vriend of tg zoiets... Dan moet je nu niet lelijk gaan doen tegen hem als hij jullie beschouwd als zijn vrienden van vroeger in de clan.
Maar dat is mijn mening, ik vond gwn dat ik dit even moest melden omdat k r mij aan stoorde.
Snit
Ey Snit Was als grap bedoelt:)
Vandaar die : P , sorry als je dacht dat ik dat meende:) Iedereeen op cs is mijn vriend:) alléé de meeste toch die ik ken:) sorry voor de opmerking dan, was zo niet bedoelt....
Snit
Onderwerp: Re: MoonWalker (raven) wil terug la joine ma jan 25, 2010 7:29 pm
[/quote] Ey Snit Was als grap bedoelt:)
Vandaar die : P , sorry als je dacht dat ik dat meende:) Iedereeen op cs is mijn vriend:) alléé de meeste toch die ik ken:) sorry voor de opmerking dan, was zo niet bedoelt....[/quote]
Ok :p heb het dan verkeerd begrepe :p mijn fout dan.
Dan valt er voor mij nx meer aan toe te voege dan succes Raven met je application.
Onderwerp: Re: MoonWalker (raven) wil terug la joine ma jan 25, 2010 7:45 pm
Snit schreef:
witch docter schreef:
snitje
jij blijft altijd mijn dikke vriend hoor!!! XD
Das fijn om te horen hoor Louis!! En als je dat goet vind mag jij ook mijn "DIKKE" vriend zijn
Sn!t
hell jah!!!!!!! dikke vriend van mij gaan we dan samen moonwalken zoals ik en tim dat doen?
Player
Aantal berichten : 88 Registratiedatum : 17-01-10 Leeftijd : 32
Onderwerp: Re: MoonWalker (raven) wil terug la joine ma jan 25, 2010 7:52 pm
nja Snit daar heb je gelijk maar ik eb same met figo , kid en illusion ff garry's mod gespeeld en daar deed hij egt irritant en schelde hij ons uit enzo , mensen kunnen ook schijnheilig spelen.
Onderwerp: Re: MoonWalker (raven) wil terug la joine ma jan 25, 2010 7:55 pm
Idd dus ik moet hem niet hebben !!! Ik heb Gewacht met reageren om de reacties van mensen te zien ,
Of het hem nu spijt of neit , wat je alemaal zei da doe je niet , DENIED
Snit
Onderwerp: Re: MoonWalker (raven) wil terug la joine ma jan 25, 2010 7:55 pm
@ Louis: Ik wil wel meedoen ma ik kan ni moonwalke :p
en @ revenge: Dan kank begrijpe dat je hem niet meer moet hebbe. Heb er nooit mee probleme ghad. Maar klaat t r bij, kheb gezegd wa dak wou zegge en kzie dat er tg wordt nagedacht over wa dak geschreve eb.